سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش متره و برآورد

چگونه باید متره و برآورد را آموزش ببینم؟ چگونه باید یک مترور خوب شوم؟ چگونه به درآمد میلیونی در متره و برآورد برسم؟

قطعا باید بگویم با آموزش های رایگان هیچکس آنقدر خوب و حرفه ای نشده است که شما بتوانید حرفه ای شوید. امروز میخواهم در مورد آموزش متره و برآورد صحبت کنم.

برای حرفه ای شدن در متره و برآورد ساختمان چه کنم؟

1- اگر واقعا مبتدی هستید و هیچ چیزی را یاد ندارید حتما از اولین مراحل شروع کنید و سعی کنید با آموزش های رایگان خودتان را ارتقاء دهید مثلا می توانید از آموزش های آپارات استفاده کنید واقعا قسمت های برگزیده در آنجا قرار می گیرد.

2- اگر با مبانی آشنا شده اید می توانیم روی کتاب ها سرمایه گذاری کنید. نمی دونم شما دوران هنرستان را گذرانده اید یا از رشته ریاضی وارد عمران شده اید به هرحال پیشنهاد می کنم ابتدا متره و برآورد هنرستان را یکبار مطالعه کنید سپس به سراغ آموزش کاربردی متره و برآورد سعید احمدی بروید.

3- خب قطعا الان خیلی ها با خودشون میگن ای بابا کی حال داره کتاب بخونه، اصلا بخونم کی جواب سوالاتم رو میده؟ درسته کاملا . من پیشنهاد می کنم همزمان با تهیه و مطالعه این کتاب ها دوره های ویدئویی را تهیه کنید تا هم از آموزش استفاده کنید هم از پشتبانی آنها. پس حتما دقت کنید که پشتیبانی داشته باشد. چندین دوره مطمئن رو بهتون معرفی میکنم و درنهایت انتخاب با شماست:

دوره آموزش متره و برآورد سبزسازه

دوره های همیار مترور

دوره آموزش متره فرادرس

4- اما آخرین کاری که باید بکنید این است که با یک مهندس مترور هماهنگ کنید و از او خواهش کنید که اجازه دهد با ایشان همکاری کنید البته به صورت کار آموزی، قطعا نتیجه خواهید گرفت. موفق باشید.